Dylan Noordenbos

Dylan is nog maar 16, maar is al hard aan de weg aan het timmeren als marketeer. Naast zijn opleiding Marketing & Communicatie heeft hij zijn eigen bedrijf, NOBO Reclame. Hij bouwt websites, verzorgt de grafische vormgeving en verdiept zich in de informatieverspreiding van zijn klanten. Dylan weet van jongs af aan al wat hij wil en gaat vastberaden op zijn doel af.

Af en toe loopt hij wat vooruit op de lesstof, maar dat is niet zo gek. Dylan heeft zichzelf toen hij op de MAVO zat al heel veel geleerd over het bouwen van websites en grafisch vormgeven. Dylan is proactief en zeer autodidactisch. Op zijn 13e begon hij met het uitzenden van zijn eigen radioshow. Toen begon de interesse in het verspreiden van informatie en de verschillende kanalen waardoor dit mogelijk is. Voordat hij zich inschreef voor deze opleiding wilde hij zeker zijn van zijn zaak. Hij nam contact op met de NS en mocht daar een dag meedraaien op de Webcare afdeling. Dat bevestigde het voor Dylan: communicatie, daar ligt zijn hart.

Bij zijn korfbalclub in Oost-Souburg zit Dylan al anderhalf jaar in de Marketing & Communicatie Commissie, waar hij veel leerde over reclame maken. Daarnaast kan Dylan wat hij op school leert in de praktijk brengen met zijn eigen bedrijf, NOBO Reclame. “De website is tegenwoordig het belangrijkste medium, niet meer de papieren folders. Dat werkt heel anders”. Dylan helpt zijn klanten met het vinden van de juiste manier van informatieverspreiding voor hun bedrijf. Ook doet hij zelf de fotografie en adviseert hij over social media gebruik van klanten.

Naast zijn werk en opleiding gaat Dylan graag naar pretparken. De Efteling vindt hij fantastisch. “Dat is natuurlijk het mooiste voorbeeld van goeie marketing”. Het lijkt Dylan dan ook super om bij de Efteling te werken als marketeer. Zo zou hij door zijn werk een heleboel mensen een topdag kunnen bezorgen.

Scalda is trots op Dylan. Dylan is een Hero van Scalda!